NAVIGATION
Forside
Vores ydelser
Private »
Udredning af læse-skrivevanskeligheder
Undervisning af skoleelever
Engelskundervisning
Undervisning af unge og voksne
Skype-undervisning
Det offentlige
Virksomheder
For engelsksprogede børn og voksne
Tosprogede borgere
Priser - private
Priser - det offentlige og virksomheder
Kurser og foredrag
Sommerskolen 2024
Om ordblindhed
"Kom, vi skiftes"
Baggrund for "Kom, vi skiftes" »
Hvorfor dette pilotprojekt?
Hvordan går det med samlæsningen i Danmark?
En anden metode til samlæsning
Hvem er i målgruppen?
Klassisk besked fra skolen: "Jeres barn skal læse mindst 20 minutter hver dag"
"Hvorfor skal jeg altid læse sådan nogle kedelige bøger?"
Før I går i gang »
Hvad er metoden "Kom, vi skiftes"?
Hvad er lange ord, og hvad er korte ord?
Vigtigt at vide: Du skal begynde med dig selv
Mere om den konstruktive forældre-adfærd
To hovedtyper af hjælp og feedback »
En god basal hjælp og feedback
Udvidet hjælp og feedback
Sådan kommer I i gang
Drilleord
Spørgsmål og svar »
Er det egentlig ok at rette barnets læsning?
Er korte ord nødvendigvis lette?
Hvad hvis der er "lange" ord, som barnet godt kan læse? Må han så ikke det?
Vi har fået at vide i skolen, at det er en god ide at læse teksten for barnet først, hvorefter hun læser den. Hvad er bedst at gøre?
Hvordan kommer barnet videre i læseudviklingen? F.eks. fra at læse ord på to-tre bogstaver til at læse ord på fire bogstaver?
Hvordan skal vi læsetræne, når mit barn ikke er sikker i bogstaverne?
Artikler
Om Nyt Mod
Om Nyt Mod
Udtalelser om Nyt Mod
Hvad ved vi virker?
Samarbejdspartnere
Kunder
Persondatapolitik
Kontakt
In English
Forside
"Kom, vi skiftes"
Spørgsmål og svar
E-mail eller Brugernavn:
*
Password:
*
Husk mig.
Jeg har glemt mit password
Cancel
Spørgsmål og svar
Er det egentlig ok at rette barnets læsning?
Er korte ord nødvendigvis lette?
Hvad hvis der er "lange" ord, som barnet godt kan læse? Må han så ikke det?
Hvordan kommer barnet videre i læseudviklingen? F.eks. fra at læse ord på to-tre bogstaver til at læse ord på fire bogstaver?
Hvordan skal vi læsetræne, når mit barn ikke er sikker i bogstaverne?
Vi har fået at vide i skolen, at det er en god ide at læse teksten for barnet først, hvorefter hun læser den. Hvad er bedst at gøre?
*
"Kom, vi skiftes"
Baggrund for "Kom, vi skiftes"
Hvorfor dette pilotprojekt?
Hvordan går det med samlæsningen i Danmark?
En anden metode til samlæsning
Hvem er i målgruppen?
Klassisk besked fra skolen: "Jeres barn skal læse mindst 20 minutter hver dag"
"Hvorfor skal jeg altid læse sådan nogle kedelige bøger?"
Før I går i gang
Hvad er metoden "Kom, vi skiftes"?
Hvad er lange ord, og hvad er korte ord?
Vigtigt at vide: Du skal begynde med dig selv
Mere om den konstruktive forældre-adfærd
To hovedtyper af hjælp og feedback
En god basal hjælp og feedback
Udvidet hjælp og feedback
Sådan kommer I i gang
Drilleord
Spørgsmål og svar
Er det egentlig ok at rette barnets læsning?
Er korte ord nødvendigvis lette?
Hvad hvis der er "lange" ord, som barnet godt kan læse? Må han så ikke det?
Vi har fået at vide i skolen, at det er en god ide at læse teksten for barnet først, hvorefter hun læser den. Hvad er bedst at gøre?
Hvordan kommer barnet videre i læseudviklingen? F.eks. fra at læse ord på to-tre bogstaver til at læse ord på fire bogstaver?
Hvordan skal vi læsetræne, når mit barn ikke er sikker i bogstaverne?
Login
Copyright © 2015 All Rights Reserved.